Pengumuman

- Kami akan cuba membaikpulih dah menghidupkan semua blogspot Uniqcorner. Harap maaf kerana lama membiarkan blog ini terabai kerana sibuk menguruskan laman FB Uniqcorner. Terima kasih atas sokongan semua ! Kami amat menghargainya.. mmuah! :) (25/05/2012)

Hubungi kami untuk membuat janji temu (appointment) di Shah Alam, bagi hujung minggu (weekends) sahaja!! Pasar TTDI, Damansara (weekdays lunch hour) sahaja!! Juga boleh request untuk pick up barang di Pasar TTDI

Jom Join Kita!!

Pertama sekali, kami dari Uniqcorner ingin memohon maaf kerana telah lama membiarkan laman blog ini terbiar tanpa update. Ini disebabkan masa banyak dihabiskan untuk mengemaskini laman Facebook (http://www.homstuf.com).

Tapi itu tidak bermakna kami akan membiarkan laman blog ini yang mempunyai nilai sentimental yang amat mendalam buat Uniqcorner berkubur begitu sahaja.

Jadi, bermula dari hari ini (25 May 2012), kami akan memulakan kerja2 rombakan menyeluruh ke atas laman blog ini, update apa yg patut demi memastikan anda yang hadir ke laman ini tidak akan berasa kecewa!

Rancangan rombakan Uniqcorner (akan dilakukan secara berperingkat) :

1) menjadikan laman blog sebagai tempat kami berkongsi cerita mengenai idea2 baru barang kelengkapan rumah. Sekiranya ada di antara produk2 ini terdapat dalam koleksi kami, maka kami akan selitkan juga link supaya anda boleh terus view dan purchase

2) menukarkan menu sepenuhnya kepada sistem katalog di mana kami akan menyusun produk2 dalam kategori yang sama dalam bentuk table. Setiap gambar akan mempunyai link terus ke detail masing2 di laman facebook/online store kami.

Doakan semoga rombakan besar ini akan berjalan lancar dan seterusnya membolehkan pengunjung Uniqcorner browse di sini dengan lebih selesa!

Sementara itu, anda boleh mengunjungi laman facebook kami (http://www.facebook.com/pages/Uniqcorner/158142227562487) untuk dapatkan update yg terkini dan katalog produk yg lengkap!

Akhir kata, terima kasih yang tidak terhingga atas sokongan semua! Love, Puan Shahrizat


Jom baca ulasan produk2 terkini di pasaran!

Kami di Uniqcorner memang suka mencuci mata dengan produk2 terkini di pasaran lebih2 lagi yang boleh membantu rumah kelihatan kemas, cantik dan teratur. Rasa rugi jika tidak berkongsi info2 ini dengan semua. Jadi, kami akan cuba sentiasa berkongsi tentang maklumat2 ini dari masa ke semasa dan juga berkongsi tips2 berguna untuk memastikan kediaman kita sentiasa nampak kemas, teratur dan sejuuuuk mata yang memandang ... :D

Wednesday, March 17, 2010

GS58805 - RM40


RM40
Klik gambar untuk lihat ukuran sticker.

0 comments:

Post a Comment

Ingin cepat terima pesanan? Beli laa melalui online store kami !

Wall Sticker (Transfer Film)

Wall Sticker (Peel and Stick)

Frosty Glass Film

Kitchen Aluminium Sheet Sticker

Switch Sticker (From China)

Setiap kotak yang bertanda (*) perlu diisi.

Senarai Pesanan*
Nama*
Alamat*
Email*
Telefon*
Cara Pos*
Nota
Image Verification
Please enter the text from the image
[ Refresh Image ] [ What's This? ]
 

Icons by http://dryicons.com
 

Unik. Uniq. Unique. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino